Het grote afreageer-topic.

Voor alle dingen naast hamsters.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Toonmetastma
Berichten: 108
Lid geworden op: 02-11-2011 15:31

Het grote afreageer-topic.

#1 Bericht door Toonmetastma » 28-11-2011 20:06

Hier kun je lekker klagen.

De regels:
-Geen seks, drugs of mishandelingen of eetstoornissen, daarvoor zijn allerlei andere nuttige instansies.
-ga voor medische klachten naar de dokter of een andere plek zoals social media, daar kunnen wij je niet mee helpen. tenzij het een kleine medische klacht is
-hou het netjes en scheld niet te veel
-denk er aan dat iedereen zich hier kan aanmelden, dus ook mensen die je kent, pas op met wat je schrijft...
-je kunt vragen voor advies, MAAR: wij weten niet alles en zullen niet gegarandeerd reageren
-het is niet de bedoeling om mensen bij hele naam te noemen, mensen hier kunnen die persoon opzoeken en vervelende dingen doen!
Dus GEEN:
- adviezen over medicijnen die alleen op recept verkrijgbaar zijn, zoals diclofenac en andere zware pijnstillers, valium en anti-depressiva.
- voorspellingen over en eigen diagnoses van ziektes en psychische aandoeningen wanneer deze niet door een dokter zijn vastgesteld.
- discussies over aangrijpende persoonlijke problemen zoals automutilatie (snijden, jezelf pijn doen), zelfmoord, (eet)stoornissen of vormen van mishandeling.

Je kunt hier heerlijk klagen en je hart opluchten, Ga je Gang!
Groetjes Toon, Moderator
Mekkie (konijn) en Mijn allerliefste schatje Pyriet (een syrtje)

Simba
Site Admin
Berichten: 529
Lid geworden op: 04-08-2010 15:39

#2 Bericht door Simba » 28-11-2011 21:20

Sorry, het is niet toegestaan om een tekst over te nemen van iemand anders, als je alles in eigen woorden zet, mag het blijven staan. :wink:
Hoi! Ik ben een Administrator, heb je vragen of problemen op of over dit forum? Stel ze gerust! :)

Toonmetastma
Berichten: 108
Lid geworden op: 02-11-2011 15:31

#3 Bericht door Toonmetastma » 28-11-2011 21:25

dit heb ik gedaan! is het goed als ik dit topic in de gaten houd?
Groetjes Toon, Moderator
Mekkie (konijn) en Mijn allerliefste schatje Pyriet (een syrtje)

Simba
Site Admin
Berichten: 529
Lid geworden op: 04-08-2010 15:39

#4 Bericht door Simba » 28-11-2011 21:30

[quote="Toonmetastma"]dit heb ik gedaan! is het goed als ik dit topic in de gaten houd?[/quote]

Mooizo, en is helemaal goed! :grin:
Hoi! Ik ben een Administrator, heb je vragen of problemen op of over dit forum? Stel ze gerust! :)

Plaats reactie